Titulná stránka

Máte poškodené sklo na aute? Vyriešime to za vás!

Poistná udalosť

Máte rozbité čelné sklo a chcete to riešiť cez poistnú udalosť?

Uplatňovať si môžete škodu z :

PZP ( Povinné zmluvné poistenie) kde treba mať vinníka. Poistení aj poškodení nahlásia telefonicky na CALL CENTRE poistnú udalosť. Hlásenie bude realizované na poisťovňu vinníka. Hlásenie sa dá uskutočniť aj osobne v príslušnej poisťovni. Po nahlásení Vám pridelia č.PU, ktoré je dobre si napísať.

KASKO (Havarijné poistenie) kde nemusíte mať vinníka. Poistení nahlási tiež na CALL CENTRE svojej poisťovni poistnú udalosť, alebo osobne v príslušnej poisťovni. Po nahlásení Vám tiež pridelia č .PU.

Telefonne čísla hlásenia škôd:

Allianz02/20122222
Generali Poisťovňa, a.s02/38111117
ČSOB Poisťovňa, a.s0850 111 303
KOOPERATIVA Poisťovňa0850 111 577
KOMUNÁLNA Poisťovňa0850 111 566
  • obhliadku motorového vozidla a všetky potrebné doklady k výmene čelného skla , či oprave Vám ochotne zariadíme , podrobnejšie informácie na telefonnom čísle 0905 805 005.
  • platba sa pri PZP realizuje hotovostne , pri KASKO bezhotovostne formou krycieho listu- klient uhrádza len zmluvnú spoluúčasť , ak je platca DPH tak aj to.
  • oprava čelného skla v prípade KASKO je bezhotovostná a bez spoluúčasti a vplyvu na bonus.
  • ceny sú zmluvne dohodnuté a odsúhlasené jednotlivými poisťovňami .

Poistná udalosť

Celú poistnú udalosť vybavíme za Vás. Sme zmluvnými partnermi viacerých poisťovní na trhu.

Viac info
Zmluvné poisťovne